Ledighet mitt i veckan!!!

Men vilken skön dag jag har haft. Tog en prommenad direkt när jag vaknade och därefter en lätt frukost. Hi hi nu är det     - 4,1 kg...
Ja sen surfade jag runt i världen en stund och tänker bla på mina vänner som åker till Filipinerna idag, ha det så kul!
Hade träff med sonen på stan för att fixa lite bankärenden, phu!
Träffade Maria på stan och vi gick och fikade och sen drog vi på Loppis. Hittade lite roliga grejer som man kan pyssla runt med :-)
Nu till kvällen ska sambon och jag gå på konsert tillsammans med våra nygifta vänner Annika och Tony. Det ska bli så trevligt att träffa dem. Vi ska se Lars Demian och Christian Kjellvander på Spegeln.
Ja, så kan en ledig dag mitt i veckan vara!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0