Dopet som blev ett ...


Kl 14.00 den 25-10-08 ringde kyrkklockorna i Högbo kyrka. Vackert så det förslår.
Lilla Tindra är den som fångar allas uppmärksamhet. Hon är så otroligt söt.
 Äntligen fick hon då sitt namn under visst motstånd. Det bådar gott.



Tindra Lindroth kommer till världen som genom ett mirakel, vi hade verkligen
inte väntat henne. Men hon kom och vi älskar henne mycket. Hennes föräldrar
och syskon har en väderfull skatt att förvalta. 

         

Storebror Tobias var kärleksfullt fadder för dagen, bra gjort Tobbe!
Mamma Annika stod för trygghet  och lugn. Pappa Tony fick bli min stora
hjälte för dagen. Han genomförde det mest kännslofyllda spelning jag
någonsin har varit med om, han sjöng och spelade till sina älskade,
och inte ett öga var torrt. Tony du har vår stora beundran och respekt.

         

Jocke, Tobbe och Jeppe vilka brosor, Tindra kan verkligen få det jobbigt
när hon ska börja dejta, oj oj.



Till pappas stora glädje så hade det inte behövts någon annan doppresent tror jag, 
klart tjejen ska med på match så fort hon kan!

         

Embla och Elias äter tårta och Anton gosar med Tindra.



Lilla tjejen blev hungrig efter så mycket ståhej. Då rök gammelmorbror Ove in
och var behjälplig. Det där satt som smäck det Ove!


Hanna hade kul hela kvällen ,,,tårta läsk ock retas med killar, kan det bli roligare!

         



Söta  lilla ljuvliga unge, vilken dag du ställde till med....

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack gumman för de fina orden och för att bilderna gjorde så att jag fick uppleva min och Tonys vigsel och Tindras dop åter igen. Jag blir så rörd. Du är en otroligt fin vän. Jag är så glad att jag har dig.

Kram Nickan

2008-11-04 @ 13:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0