Don den dunderbara

Vår älskade katt Don e sjuk. I går fick vi köra honom till djursjukhuset i Falun och de la in honom direkt. Han hade 40,8 graders feber, var helt uttorkad och snuvig. Han var så eländig ut att jag bara vill gråta när jag tänker på honom.



Vi var med honom till vetrinären redan i torsdags och då fick han dropp och kortison, han blev bättre någon dag över helgen, men på söndag kväll var han mycket sämre igen. Vi hoppas att han bara har drabbats av influensavirus och är stark nog att överleva den.



Vi har dessutom helt glömt bort att försäkra Don så nu kostar allt dyra pengar. Hur virrig och glömsk kan man bli egentligen. Bamse har en försäkring men jag har helt glömt av att ringa försäkringsbolaget angående Don.
Blir så arg på mig själv.
Men ilska löser inte några problem...Nu SKA han bli frisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0