Snögubbe i vinteryran

Vaknade i morse och såg ut på en djup snömassa, härligt vackert!
I huset sov de två andra och jag tog en kopp te i sängen. Sambon snarkade inatt så in i hel.....
så jag sov i gästrummet. Skönt!
I det dova ljudet av snöfall bestämde jag mig att göra en snögubbe, perfekt väder för det. Visst blev den fin!



Och snön fortsätter att vräka ned, så fint. De blir nog en skotertur idag och korvgrillning.



Hade ingen morot hemma så det fick bli en tomat som näsa :-)

         

    

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hi Hi!! =D Jätte fin ju! Smart med en tomat till näsa!

Ha en bra dag!

2009-01-25 @ 11:23:52
URL: http://jojosplace.blogg.se/
Postat av: Annika

Åh va fin! Fick lite nostalgikänsla. Länge sen jag gjorde en sån.

2009-01-26 @ 08:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0