Vårväder åh my .... vad jag har längat

Kanon helg. Jag började fredagen med  städning och träning. Sen var det bara att njuta! Sushi tillsammans med Mia och Magnus i soffan, framför Tv:n. Olala!!!





På lördag kväll åkte jag ned till Hedesunda för att fira min goa jobarkompis Karin på hennes 40-år fest. Supertrevligt hela kvällen tillsammans med hennes släkt  och vänner, buffe på både maten och fikat. Det hade du verkligen gjort bra  Karin:-)



Idag mötte vi våren mot husväggen, hela dagen tillbringade vi i vårsolen. Mamma kom över så hon fick göra steken :-)
Å den vart mumsig må ni tro!!!! Tack Sonja!!!!



Trond kom över en stund han med och satt i solenoch värmde sig efter skoterturen



Bamse och Don njöt i fulla drag i solen





Åh Magnus fick jobba, hela taket på växthuset håller på att ge med sig, klåpare som byggt det säger han ;-)))




Kommentarer
Postat av: Linda E.

Det har han gjort bra Magnus, matchar kepsen med stegen :)

2009-03-19 @ 10:21:48
Postat av: AnnA H

Kul som vanligt att lasa din blogg. Har haft lasdagar hemma i sangen ett par dar pg av flunsa....Oh Arto Paasilinas "domedagen gryr" ar ju nastan i klass med din blogg..den ar skiiiitbra

Kram fran ett soligt och arbetslost Irland

2009-07-16 @ 01:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0