Yoga är en ny del av mitt Liv

Yoga är helande för mig, yoga ger mig livslust, yoga ger mig energi och glädje. Hade ett pass igår kväll med mycket kraft och förlängning av muskler man inte trodde man hade. Helt fantastiskt vad det går att göra med sin lekamen.
Nu har vi två veckors uppehåll och det är inte roligt, jag vill inte vara utan yogan. Visst fungerar det att köra pass med sig själv men man har ju lite sämre diciplin då :-)
Nu vill jag bara lära mig mer och mer. Jag vill kunna känna avslappning i kroppen och tillfredsställniing i min själ, jag är på god väg.  

                                    

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt Anna!! Jag blir avis på all din energi!

2010-03-30 @ 21:28:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0