När kopplar vi verkligen av?

Nu är det som allra vackrast ute och jag har bara lust att se på. Eftertanke och inspiration är parollen denna ledighet.
I morgon tänker jag ta kameran och gå/cyckla ut på landet och se vad jag hittar :-))
Det mesta i livet bara rullar på och man kan liksom inte få in allt som sker runt om en, därför behövs små micropausar.
Det är lätt hänt att man bara tar de goda sakerna i livet för givet. Att man inte ens ser att det kommit till en som en gåva.
Min moped startade inte i morse när jag skulle åka och handla. Kan i vanliga fall vara ganska frustrerande. Men jag tänkte efter. Behöver jag verkligen åka till affären? Behöver jag ha hem det som jag hade tänkt handla? Ja sen kanske, men faktiskt inte just nu.
Jag gick in i huset och satt på en köppa kaffe istället, tog fram en målarduk, färger och stafflit. Gud vilken skön dag jag fick!
Målningen kanske jag visar på bild vid ett senare tillfälle när den har behov att visas :-)
Men den här bilden är fin att se på, nu kan vi snart bada! Skönt!

None

Kommentarer
Postat av: AnnA H

Åh vilken söt kattunge. jag saknar en hund, skulle va kul att ha sällskap på mina dagliga strandpromenader längst atlantkusten. Ah, jag får väl skaffa en karl i stället!....en som lyder.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam AnnA H Galway

2008-09-02 @ 23:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0