...bröllop

Tidigt på morgonen den 25-10-08 stod jag hemma och gjorde mig redo att gå till jobbet.
Jag böjde mig ned och skulle ta upp något. Då det slog mig; Nickan och Tony kommer
att gifta sig! Som en blixt från klar himel. Jag kännde det så intensivt. Berättade för Magnus
som var på väg ut till älgpasset. Jag hade en så stark övertygelse om att det kommer att bli så,
lilla Tindras dopdag kommer att bli en giftasdag.



...och vackert blev det!

Min älskade vän Annika har entligen hittat en famn hon får vara Annika i.
Där hon intensivt får älska och bli älskad tillbaka.
Det gör henne till en bättre människa, det skulle det göra för dig och mig också.

         

Vi alla som var närvarande kunde känna de stora känslorna ni visade.



Visst är de vackra!

Här kommer lite vimmelbilder!

 Birgitta & Sten      Gerd & Janne


 Monika      Kusiner & annat löst folk

 Magnus      Håkan



Farmor, Anton och Tindra

 Martin      Lisbeth


Spelmännen stämmer...

 
...och stämmer lite till.


Tonys protest till svensktoppsmusik...

Tackar för en jättekul fest och hoppas att det blev som ni ville ha det.
Vill bara säga till Annika och Tony; Ni kommer inte att komma undan!

Många kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0