galleriPerGöras levererar glädje i helgen

Har nu bubbat å burit, tänkt å provat, målat å haft skitkul.
Jag har skapat galleriPerGöras. Och jag är STOLT !!!!



Började med tanken av att ha en utställning med min kompis Maria.
Hon har varit aktiv fotograf i många år. Maria är skitduktig, och hon har
frågat mig flera gånger om inte Vi kunde ha en utställning ihop !!!




Herregud, så bra är ju inte jag har jag alltid tänkt när hon har frågat.
Men så en dag när jag stod i mitt växthus och målade så förstod jag plötsligt!
Jag målar för att det gör mig glad, för att jag kopplar av, för att jag känner.
Det känns alltid bra efteråt :-)



Alltså behöver vi ett galleri och det blev galleriPerGöras.

Välkomna på vår utställning lör-sön 18-19/7-09 mellan 12-16
Foto av Maria Engblom och Lasse Gustavsson
Måleri av Anna Friman
Snide å Smide av Didrik Åman

Pergörasvägen 9 i Jäderfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0