Jackson jag gillar Dig.... musiken....och dansen....

Men visst är det konstigt....ju mer man hör Michael Jackson så kommer man ihåg hur mycket han har gjort egentligen.
All denna musik. Fantastisk beat och vilka moves. Så häftigt!!!
Tittade på Jacksons minnesstund i tv nyss, stora ord och finna framträdanden. 


          

Michael framförde så härlig musik i så många år, Han var liksom alltid där. Ska erkännas att jag inte var direkt hängivet fan, men kollade alltid in honom när han gjort något nytt , och tyckte alltid han var grymt bra.  Mina favoriter är bla Billie Jean och They don´t  care about us



     
Nu är minnesstunden över och det finns liksom bara musiken kvar. Har här och nu bestämt att INTE läsa eller svulla i tidningarna med feta rubriker om honom. Jag vill ha min egen känsla kvar för Michael Jackson. Och det är genom Musiken, Dansen och Känslan för Människan.




Tack för att Du var här en stund :-)

Kommentarer
Postat av: ammizz

Begravningen var så sorglig, när hans dotter skulle prata speciellt. RIP

2009-07-07 @ 23:27:28
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0