Hösten och Jag= LOVE

Helgen har varit underbar. Jag, mina Vänner och min Familj inledde lördagen med middag på Living Room. God mat, många skratt och champange. Kan det bli bättre? Nä tror inte det!!! Vi hade skitkul och inte mådde jag någe dåligt dagen efter heller.
Jag hade min 45:e födelsedag i söndags. Blommor, presentkort och lite kärlek från mina kära. Precis som en födelsedag ska vara tycker jag. Tack alla :-)



Dagen i dag har jag tillbringat i växthuset. Pysslat inför vintern. Lyssnat på radion och ryat lite på Oskar Wilde.
Plockade rönnbär längs järbovägen, vilket inte var så lätt, men fint blev det.





Funderar på att ha en liten vinter-venissage här till jul, då passar ju rönnbären in som rekvisita. Hoppas de bevaras i den kommande kylan. Brrrr. Ja nu kan vintern komma. Då blir det skidåkning, skoterturer och lite kärlek. Sen får vi ju lite roligt när Oskar Wilde ser snön för första gången.

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du gått och fyllt år?!



GRATTIS i efterskott :)))



Härligt att du haft en underbar helg. Vi ses!

2009-10-06 @ 11:02:50
URL: http://levinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0