Fläsklägg alá Canon

Insåg det dumma med att inte längre ha en bra kamera. Fattade det när jag var ut i skogen i morse, såg allt som börjar växa, färgerna som kommer fram under allt torrt som ligger och väntar på att få bli jord. Tänkte att jag skulle åka och titta på en kamera iaf :-)

Nyss hemkommen med en underbar liten Canon som kommer att göra livet så glatt för mig. Tänkte att jag ska berätta för sambon när han kommer hem och då behöver jag ett genomtänkt argument. Och det har jag!
- Jag kommer förmodligen att tillbringa en hel del tid med dig på jakten, jag fotar och du skjuter :-)
- Du kommer att få reda på tack vare mig, vart det bästa viltet finns någonstans...
Låter inte dessa argument bra så säg? Hur som helst så är jag, och snart sambon, glad för de kommande bilderna.



Vi har nu i ca fem veckor ätit enligt LCHF och det går fortfarande bra. Jag har nog inte några problem alls jag, medan sambon och sonen har ett trytande tålamod ibland. Men de är duktiga som kämpar på.
Idag ska jag bjuda på fläsklägg, hm!
Ja, hur det nu ska bli utan rotmos. Funderar på att köpa en liten kålrot, så att man iaf får lite smak på  blomkålsmosen som jag tänkt göra. Det kan väl ändå inte göra såååå mycket, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0