1-0 till mig...

Vi tog tillfället i akt när vi hade en ledig kväll och gick ut i skogen. Jag, Sambon och Oskar Wilde. Gick upp efter kraftlinan och försökte leta lite spår. Efter en stund så rasslade det till i skogen och ut kommer en älg. En fjoling säger Sambon, det är bra för tillväxten det :-)



Jag personligen är omåttligt stolt. Det här är MIN första älg. Nu står det 1-0 till mig :-))))
Jaja även om det är nått träd i vägen så kan man ju se att det är en älg, eller hur????
Oskar Wilde blev alldeles wild han, hua hur ska det gå för den hunden?

    

Det är så härligt i skogen nu. All snö är borta och det är faktiskt inte så blött heller. När vi for hemåt så passerade vi dessa underbart vackra tranor vid början av Svartrönningsvägen. De blev lite tjuriga när jag klev ut och började fota, precis som Sambon :-)



Ja tänk vad livet kan vara enkelt. Det är så jävla skönt när enkelhet kan tillfredställa och räcka till. Jag blir glad av en skogspromenad och sover gott sen.



Familjen Thorells lilla djurklan är bara så himla söta. Jag gjorde ett liten fotobesök igår och fick denna ljuvliga bild på 10031. Visst e det bara för härligt. Vill tjuva hem den å ha å gosa med ju:-)

         

Igår kväll så hade vi finbesök hemma vid. Bocken kom på en liten visit, kändes faktiskt som om han ville komma in. 



Ja så här brukar det faktiskt gå till hemma hos mig och i mitt liv. Och det är jag nöjd och tacksam över :-)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0