Fiskelycka :-)

Jag, Magnus och Thomas Eklund har varit på fisketur idag!
Jippi va kul det var!!!!
Jag fick 1st Regnbåge OCH 1st Öring, De första fiskarna i mitt liv jag fångat med ett kastspö!!!!!!
Kolla in bilderna bara, det finns bevis :-)



Det var inte bara jag som hade fiskelycka.
Magnus fick upp 2st Regnbågar han med (fast de var mindre än min).





Stakars Thomas han fick inte upp sin!



Den gled ur greppet när han skulle ta upp han!
Det var faktiskt synd för det såg ut att vara en stor en :-)
Men han går inte lottlös. Jag har lovat att fixa en matlåda till på måndag!



Vi har varit hundvakt åt min syrra i helgen. Göte såg verkligen sugen ut på fisk
Kolla in bara!
Snälla kan jag inte få äta upp den?



Vilken härlig dag vid långsjön det blev. Kaffe, äggmacka och korvgrillning.
Jag lärde mig faktiskt att rensa fisken sen också.
Kvällen intogs senare hemma med mat och film.

Kommentarer
Postat av: Anna

Postat av: Anna

Grattis till fångsten!

Ni verkar ha haft en supermysig dag :)



Snart ses vi på jobbet igen, bara 1 vecka kvar på semestern nu :(



Men jag har haft det kanon och det känns helt OK att komma tillbaka och slita lite igen ;)



Kram!

2008-07-06 @ 00:54:40
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0