Midsommar

Jag hade jobbarhelg i midsommras, men hann med att skapa lite feststämmning ändå. B la var jag, Pia och Honey ut och plockade lite blommor.



Vi gjorde en midsommarstång och Magnus dansade "små grodorna" så lyckligt. Tyvär hann jag inte med någon bild på det :-)

Men han fick vara med på bild som tillverkare av midsommarstången!



Till kvällen rökte vi vattenpipa med persikotobak, det var så gott!
Mamma var den som blossade mest :-)



Anton tog sig en liten stödvila, mest kanske för att se om hängmattan skulle hålla :-)
Det gjorde den!



Visst ser drinken god ut! Det var champange med jordgubbar som mamma hade med sig, Tack för den!



För övrigt hoppas jag att det blir en ledig midsommar nästa år, det är sååå tråkigt att behöva gå och lägga sig för att man ska upp och jobba. Hör du det chefen :-)
Hälsar till mina arbetskamrater som har semester; ta det lugt och vila ordentligt nu, kram på er!
Vi ses om några veckor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0