Ja ser det snöar :-))))

Det kan liksom inte vara sant!
Det snöar som sjutton där vi bor. I mitten av maj!
Vad handlingsförlamad man blir. Som tur var så kunde jag gå ut och jobba extra idag.
Annars hade jag gone crazy.
Varför är vi så himla väderbundna vi som bor här i norden? Bara för att det är dåligt värder så har vi plötsligt inget att göra, eller så blir vi så uttråkade för vädret är så dåligt, eller ingen lust med något på grund av vädret!
Magnus ringde till mig idag på jobbet (till min mobiltelefon) och frågade när jag slutade?
- ja jag är inte så säker, men varför undrar du? frågade jag
-Jag vill att du kommer hem så vi kan ha tråkigt tillsammans! Sa han :-)
Snacka om killen med fantasi, han kan inte ens ha tråkigt själv :-)
Nä det blir en tv-kväll och lite god mat, det är verkligen inte dumt. Dessutom sa min jobbarkompis Anneli att det var en bra film som går på ettan vid niotiden. Saxofonhallicken, ska kolla på den.
Vi får hoppas att det här går över. Snöfallet alltså!



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jäkla snö, nu har den kommit hit till Valbo också morr



Nä jag var inte till Falun, åkte på nåra loppisar i Gävle/Valbo istället :)



Har hållt på å målat det lilla söta skåpet ett tag och nu är det färdigt, blev så sött i vitt :)



Hoppas det gick bra å jobba idag. Ha nu en fortsatt skön ledighet!!



kram!

2008-05-17 @ 19:51:40
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0