Verandan som omvandlades till en kuvös :-)

Idag var jag jättetrött efter att vi på jobbet varit på utbildning hela förmiddagen och på eftermiddagen suttit i personalmöte. Utbildningen som var en inledning till tio stycken tillfällen (heldagar) var intressant och det kommer nog att bli väldigt bra med kunskapspåfyllning. Men när jag kom hem var jag helt mentalt tom och ville bara sova.

Som tur är så såg Magnus att jag var helt slut och han höll sig undan, med sitt spikande och knåpande på verandan. Magnus har satt in fönster på vår veranda och idag satt han in det sista.
Efter ett tag blev jag lite nyfiken och tittade ut på vad han höll på med. Då vaknade min lilla inredningsådra till liv och jag började möblera lite och greja. Vi är nu inte klar med målningen än, det blir till sommaren startat på allvar.
Men än så länge får det se ut så här. Man tager vad man haver mentaliteten är bra tycker jag. SimsalaBim så blev jag pigg igen.

                   

Vi vill inte ha annat än gamla möbler så att vi riktigt kan "hänga" . Om det är för dyrt och välvårdat går det ju inte riktigt att slappna av när man har ungdommar och djur i huset. Loppisgrejer funkar perfekt.
Vad DU är duktig Magnus, du kan allt Du!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va mysigt hörrö du :)



2008-05-17 @ 17:28:19
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0