Men visst får man tycka om sin födelsedag. Det gör Jag!

Igår var det min födelsedag och jag hade det jättemysigt, precis så som det ska vara tycker jag.
Jag gillar födelsedagar!
Det är ju liksom min dag då jag får frukost på sängen av min sambo. Jag får ett leende från min tonårsson. Jag får flera sms och  oväntade kommentarer på facebook, och det gör mig glad.  Mina släktingar och vänner kommer över för en fika och vi kan sitta och prata och skratta. Himla mysigt!


                             


Förra året, när det var ca en vecka kvar till jag skulle fylla år, hörde jag någon/några som stod och sjöng "ja må hon leva" i min brevlåda (jag bodde i lägenhet då). Med blommor i handen och ett jäkla gott humör kom fam Lundmark/Gustavsson fel dag, men himla välkommen var de ändå.
I år kom de på förmiddagen, funderandes om vi precis stigit upp? Jag sa inget! Vi höll på städa och det tog en stund innan det blev fråga om fika.
Max gillar att fika. Så jag frågade om han ville göra en tårta med mig, mitt i vispandet av grädden kom det;
- visst har vi bommat något?
Vi hade jättekul och fikat blev jädrans gott! Max tack för att du hjälpte till med tårtan och dukningen!  

                                           
 
På kvällen åkte vi in till Gävle och gick på Church street saloon. Vi frågade om Agneta och Stefan ville följa med.
Dom firar 23 årig bröloppsdag idag! Grattis!

                                   


Men hur mycket lägger de på tallrikarna där! åh my good!
Vi var fem stycken som rullade ut därifrån, kan jag lova!
Didrik, tack för att Du följde med! Det var den bästa presenten  jag kunnat få!
Till Magnus vill jag bara säga, Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Anna/Levindas Värld

Men Anna, har du gått och fyllt år!! Stort Grattis från mig :)



Hjalle fyllde år förra veckan och då var vi också på Church Street Saloon, kan lova att de har bamsetallrikar som de verkligen fyller till bredden...hihi!!



Vi ses i veckan, kramis!

2008-10-05 @ 23:34:53
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0