Trädgårdsmässan så här i vårtider

Söndag morgon går jag upp tidigt, familjen sover vidare. Jag dricker en kopp te, tar en dusch och slinker ut  på eget äventyr. Bussen går från Resecentrum i Sandviken klockan åtta på morgonen.
Trädgårdsmässan i Stockholm hägrar för alla på den fullastade bussen, som Greger kör!



Trädgårdsmässa med inredning. Som i vissa fall var lyckat och andra inte :-)



Min resa var inte menat som en shoppingresa.
Förväntningarna att inspirationen skulle få sitt lystmäte var menat för mig!



Och visst blev det mycket att njuta av!
Tulpaner i vårskog...åh vad fint



Wii trädgårdar hade en fin monter...men lite tråkig....för mycket ved....och för lite växter...




Hjärtat gjord på björkris....kan ju kanske grönska till påsk... hm



Vackra grönskande klänningar ....



Kanske en idé till fågelskrämma?



Betong verkar vara inne i år....och hur svårt kan det vara... när man bor ihop med en murare :-)



Läckra att ha på sig på Albin &Pia....om det bjuds på öl eller nåt :-)
I landet blir de ju skitiga!



Verkligen fina arrangemang...synd att de var få....för mycket handel för min smak



Jag kom hem med en knippe Sparrisplantor....ska bli så spännande att börja odla dessa.  Det blev inte mycket mer handlat faktiskt. Jag är nog lite för mycket lokalpatriot för det.
Ses på Bernö någon dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0