Stockholm e skönt

Fredag eftermiddag hade jag date med min sambo Magnus på Hansens Veranda.
Dunker och Murhagen spelade  light rock och ledigheten inleddes perfekt.




Sedan tog jag bussen ner till stan och min kära kompis Carin.




Åh vad vi behövde varandra denna helg.  Vi käkade hämt-Thai som var skitgod, stark och eliminerande.
Medans Karin jobbade framför datorn så pratade vi om livet, glädje och sorg, OCH naturligtvis MÄN.
Girtalk och lite shopping, är de rätta ingredienserna när man mår lite dåligt, så e det bara.
Sömnbehovet har också tillfredsställts, sorry Carin! (men du behövde faktiskt jobba ifred)
Skyll dig själv när du aldrig vill vara med på bild, detta är den enda jag har.

Kolla in vilka fina vinglas jag hittade på Stadsmissionen, de kostade 20kr styck.



Köpte fyra stycken men ett av dem gick sönder när jag kom hem, sååååå typiskt!
Men det e klart, vi får inte plats fler i mitt växthus :-)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0