Vad är väl en vanlig dag?

Idag har det varit en riktig bra dag. JAg har gett en massage som gav mig styrka!!! Och det mina vÄnnEr är en Fantastisk käNNsla. Att kunna Ge och att känna GLÄdje.
Har dessutom börjat att tänka framåt igen, och det är jag så tacksam över att jag kan, det är ett friskhetstecken. Vilket innebär att det inte är någon större risk att fastna i en långdragen depression utan det är sorgearbetet som fortskrider. En sorg som drabbar oss livet ut.



Jag och Magnus var på havet i lördags, segla med Gerda stod det i annonsen. Segla kan man inte när det inte finns någon vind!!!!!!
Under hela sommaren har det blåst av bara helvete, varenda dag och hårda vindar eller hur?
I lördags var det kav lugnt på havet. Inte en liten bris. Nada!!!
I fem timmar tillbringade vi på denna brigg. Det var så tråkigt att jag nästa började en anställning där. Funderade faktiskt på att gå och fråga om jag kunde hjälpa till i köket eller nåt. Magnus sa att det fick jag inte.
Ja det var bara att pussas det. Många pussar blev det. Till och med det blev tråkigt till slut ;-)



Visar några bilder av det som växer i mitt växthus. Engelsk Pelargon är det på första bilden. Den är ju så fin. Men i år har det inte varit mycket med någon växtlighet heller. Hoppas på ett bättre år nästa år. Tror jag bara ska ha smultron och blommor då :-))



Tomaterna är det inte mycket med heller, förutom att de är himla fina till utseendet. Små men naggande goda.



....vindruvorna ska vi inte tala om....hihihi men de är söta :-)



Kram å Puss :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0