Michael Monroe i Borlänge

Utav alla musiker som Peace&Love signade var MM den allra mest lyckade.
Innan konserten visste jag inte ens vem han var!!!!!
Carin tyckte att vi skulle se honom. Vilken jävla tur!!!!
Aldrig har väl jag sett ett framträdande som flödade såååå mycket energi som detta.Vet inte riktigt om jag har någon att jämföra med, Nej det har jag INTE. Mötley Crue förra året känns verkligen som ett JÄTTESTORT skämt!
Inte nog med att han en gång i tiden korats som rockhistoriens vackraste man!!!! Han kan rocka skiten ur vem som helst tydligen. I Not Fakin`It drillades jag bortfullständigt. Killen är ju äkta. När han rev av gamla klassikern Radar love höll Annapanna på att smälla av. Publiken var mer än däckad efter showen. Jag var både döv och lycklig :-))))) och kameran överhettad.







.




















Ja jag vet ...bilderna Är bra :-))
Puss å kram !!!

















Kommentarer
Postat av: Mathilda

Snygga bilder Anna! Men han ser galen ut:p Haha

2010-07-07 @ 22:18:19
URL: http://martamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0