Men HerreGud det var så länge sen

Skulle visa min kollega på jobbet min blogg idag och då insåg jag;
Men vad det var länge sen jag daterade upp sidan! Förlåt jag har haft mycket annat för mig :)
Men just nu sitter vi framför TV:n precis som resten av Sveriges alla nyfikna väljare och då passar det väl rätt bra att kommunisera lite med mina bloggläsare.



För några dagar sen så hade vi en diskussion hemma om valet och livet, sambon sonen och jag. Sonen röstar för allra första gången. Häftigt tycker jag, men han tog det med ro han :)
Och visst har det varit grymt svårt denna gång. Konstig egentligen för jag trodde verkligen inte att jag var så påverkbar och lättfotad när det gäller valfläsk :)
Hade nämnligen bestämt mig för länge sen hur jag skulle rösta, men klev in i ett vackel av dess like här på slutet. 
Men när sonen väl bestämt sig att INTE rösta blankt så kände jag att mitt jobb var gjort. Och han och jag röstade verkligen inte lika. Han röstade för sin egen del och jag min :)
Nu ser vi fram emot att sonen snart har ett jobb att gå till och att vi människor lär oss att ta till vara på naturen på ett hänsynsfullt sätt :)



LOVE PEACE and UNDERSTANDING
anna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0